FAQ

Q

テンプレートがダウンロードできません

A
ダウンロードリンクは、購入直後にブラウザに表示され、メールでも届きます。 メールが届かない場合には以下の問題が考えられます。 1.メールアドレスに不備がある 記入間違い、現在使用できないメールアドレス等 2.メール受信設定に問題がある 迷惑メール・スパムフォルダ・ごみ箱等の別フォルダに入っている可能性があります。 以下ドメインを受信できるように設定をお願いします。 hello@stores.jp
Q

Can't download the template

A
The download link will appear in your browser right after purchase, and you will also receive it via email. If you do not receive the email, the problem may be as follows: 1. Incomplete e-mail address Incorrectly filled out, currently unavailable email address, etc. 2. There is a problem with your email receiving settings. It may be in a different folder such as junk mail, spam folder, recycle garbage can, etc. Please set your browser to receive the following domains. hello@stores.jp
Q

問い合わせをしたが返事がない

A
お問い合わせいただいたときのメールアドレスに間違いがないか、ご確認ください。メールアドレスに入力ミスがあるとお返事ができません。 メールアドレスに間違いがあった場合は、お手数ですが改めてお問い合わせをお願いします。
Q

No reply to my inquiry

A
Please make sure that your e-mail address is correct when you send us your inquiry. We will not be able to reply to you if there is a typo in your e-mail address. If there is a mistake in your e-mail address, please contact us again.